.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دست هاي آلوده بايد از ادارات دولتي کوتاه شود
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران گفت:دست هاي آلوده اي که در برخي از ادارات ما دراز شده بايستي کوتاه شود.وي با انتقاد از برخي نمايندگان مجلس در خصوص عملکرد دولت تصريح کرد: فقط يکسال از عمر دولت نهم گذشته که ثمرات آن را به زودي خواهيم ديد. مگر آنهايي که در 16 سال گذشته در راس کار بودند چه کار کردند ....

محمد جواد قناعت گفت: دست هاي آلوده اي که در برخي از ادارات ما دراز شده بايستي کوتاه شود که در اين ميان کار سربازان گمنام امام زمان (عج) را بيشتر مي کند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران در گفت وگو با خبرنگار "مهر" در ساري با استناد به فرمايشات مقام معظم رهبري که ايشان اظهار داشتند: با دستمال کثيف نمي توان شيشه کثيف را پاک کرد، افزود: با اين سخنان، رهبري وظيفه ما مسئولان را براي خدمت رساني به مردم دوچندان کرده و انتظار و توقع مردم نيز از ما به جا است.
محمد جواد قناعت با انتقاد از برخي نمايندگان مجلس در خصوص عملکرد دولت نهم تصريح کرد: با وجود آنکه فقط يکسال از عمر دولت نهم گذشته حرکت ها و گامهاي بلند و ارزشمندي برداشته شده  که ثمرات آن را به زودي خواهيم ديد.
وي اضافه کرد: مگر آنهايي که در 16 سال گذشته در راس کار بودند چه کار کردند.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران تاکيد کرد: ما نمي خواهيم  فضاي برخوردي درجامعه وجود داشته باشد بلکه مردم مي خواهند با افراد خاطي برخورد شود.
قناعت در پايان تصريح کرد: فضاي آرامي در کشور حاکم است و مردم مي دانند که مسئولان در حال خدمت رساني به آنان مي باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.093 seconds.